top of page

הרהור מעמיק

  • תמונת הסופר/ת: ornasr
    ornasr
  • 16 במרץ
  • זמן קריאה 1 דקות

עודכן: 15 באפר׳

קראו את התסריט לדוגמה של הרהור מעמיק בעמוד 59 במדריך ההכשרה.

אנו מזמינים אותך לשתף, בתגובה לפוסט זה, בכל שאלה שיש לך בנוגע להרהור מעמיק.


אנו מזמינים אותך למצוא 2 אנשים איתם תוכל להתאמן בהנחיית הרהור מעמיק, באופן אישי או מקוון (למשל 2 חברים שלך, או משפחה או משתתפי הכשרה אחרים או מנחים מוסמכים של התוכנית). לאחר מכן, אנא מלאו 'גליון עבודה של חשיבה עצמית על הנחיה' ושתפו בתגובה לפוסט זה, את 3 הנקודות שלקחתם מהחוויה שלכם בהנחיית הרהור מעמיק.


פוסטים אחרונים

הצג הכול

5 comentarios


אורלי קורן
לפני יום

תרגלתי הנחיה של הרהור מעמיק על המעלה "סבלנות" מהתמה הראשונה :

1.הרגשתי שעלי לעשות התאמות של ההנחיה להנחיית תרגול שאני ארגיש איתה בנוח. לא לכל ההנחיות התחברתי וזה עבר למי שהנחיתי.

2.חסר לי החלק האנליטי יותר בו ניתן להמחיש סיטואציות בצורה יותר קונקרטית כפי שמודגם בחוברת הראשונה.

3.עלי לתת יותר הפסקות בין הנחיה להנחיה, לאפשר את החקירה יותר בנחת, עם יותר העמקה.

Me gusta

אנה מיוחס
לפני יום

ההנחיה איננה ממוקדת ולא עוזרת למשתתפים להעלות נושא אחד שרוצים לעבוד עליו אלא גורמת לפיזור.

Me gusta

הילה
לפני 3 ימים
  1. הקצב של ההנחיה צריך להיות מותאם לקהל היעד. (אחד היה עם נסיון במדיטציה והעדיף לשהות ולהשתהות והשניה היתה חסרת נסיון וחסרת סבלנות והיתה צריכה קצב מהיר יותר). צריך לשים לב אם קבוצת המונחים הטרוגנית ולהתייחס לזה.

  2. מונחים חסרי נסיון בחיבור, שיום ותאור חוויה סומטית צריכים לפעמים עזרה בהתחלה, ההנחיה נשמעת להם לא ברורה, אפשר להציע אופציות, לדוג: האם יש לזה טמפרטורה? האם זה חם? קר? פושר? האם יש חלקים שונים עם טמפרטורות שונות... לפעמים זה עוזר.

  3. זה לא פשוט להנחות מדיטציה לאנשים שלא עושים אותה מתוך סקרנות או רצון אלא מתוך ריצוי או הכרח :-)

Me gusta

גילה כהן
לפני 3 ימים

1.    כיוון שכבר מנוסה בהעברת מדיטציות, שיניתי במקצת את הטקסט, שיהיה מאד מדוייק עבורי. היה לי חשוב להרגיש בנוח ולדבר בניסוחים בהם אני מאמינה, כיוון שאת זה אני משדרת... הרגשתי נוח מאד בהעברה, וזה ניכר בפידבק.

2.    היה לי חדש ההנחיה הכמעט רציפה. בדרך כלל אני מעבירה פחות הנחיות. יחד עם זה נזכרתי אחרי, שבעבר כבר עשיתי משהו דומה, במספר השתלמויות במודל ששילב יצירת מנדלות.  (מיינדלה).

3.    ארצה לחקור את האפשרות להתייחס בהרהור המעמיק גם להיבטי הצל של המעלה.

Me gusta

שמיל כהן
לפני 3 ימים

1.    לוודא שכל הנחיה מוגשת בצורה של הזמנה.

2.    בתרגול הנחיית הרהור מעמיק על המעלה ״דיבור מיטיב״, הזמנתי את המשתתפות להרהר במקרה בהם חוו דיבור מיטיב, או גם את ההיפך – דיבור שאינו מיטיב. בשיחה שלאחר ההרהור, קיבלתי משוב שהמסר הזה היה מבלבל. המשתתפות בהרהור ציפו להזמנה לחשוב על המעלה כלשונה, מבלי לפתוח את האפשרות לשני ההיבטים שלה.

3.    בתרגול הרהור מעמיק הבא – להרהר בהיבט אחד של המעלה.

Me gusta

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו

תודה!

  • Youtube
  • Facebook

כתבו לנו

תודה לך! ניצור איתך קשר בהקדם

Let's keep in touch

Thank you. We'll contact you soon

Join the mailing list

Thanks for subscribing

  • Youtube
  • Facebook

اكتب لنا

شكرا لكم

bottom of page